Skip to content

Strateginiai tikslai padaliniuose

4. VU CHGF studentams (-ėms) atsiranda akademinės paskatos, skatinančios juos (-as) užsiimti moksline veikla.

1 uždavinys: įgyvendinama
VU CHGF Taryboje patvirtintas į tyrimų metodologiją orientuoto modulio dalyko aprašas.
2 uždavinys: įgyvendinama
Įsteigiamos bent 2 vardinės stipendijos skiriamos už pasiekimus mokslinėje veikloje.
3 uždavinys: įgyvendinta
Skiriamas papildomas balas stojant į Chemijos instituto magistro studijas.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Įgyvendinta apklausa dėl individualiojo studijų dalyko, siekiant išsiaiškinti, kaip studentai (-ės) pasiruošę (-usios) atlikti mokslinę veiklą bei kiek bendrai yra susipažinę (-usios) ar supažindinti (-tos) su tokia veikla. Apklausa taip pat buvo skirta išsiaiškinti, kokie yra studentų (-čių) lūkesčiai atnaujinamam individualiųjų studijų dalykui.
  • Surinkti gerieji pavyzdžiai, kaip kituose fakultetuose / studijų programose yra įgyvendinami studijų dalykai, orientuoti į tyrimų metodologijas. Išgryninto kelios gerosios praktikos: ruošimas, kaip parašyti straipsnį, apipavidalinti mokslinį darbą, kelti hipotezes bei tikslus susijusius su moksline veikla.
  • Apklausos rezultatai pristatyti administracijai bei Studijų kolegijai, teikti pasiūlymai, kaip galima būtų skatinti mokslinę veiklą fakultete.
  • Buvo susisiekta su „Amilina" ir „Hnit-Baltic" įmonių atstovais, kuriems buvo pristatytos galimybės įsteigti vardines stipendijas už mokslinę veiklą. Nors įmonės atsisakė tapti socialiniais partneriais, paieška tęsiama toliau.
  • Stojant į Chemijos ir geomokslų fakulteto Chemijos instituto magistrantūros studijų programas, atsirado galimybė gauti papildomą balą už mokslinę veiklą.

5. VU EVAF bakalauro studijų studentai (-ės) gali skaityti į VU IS įkeltus privalomujų studijų dalykų (modulių) aprašus, atnaujintus pagal studijų aprašo šabloną pavasario semestrui

1 uždavinys: atsisakyta
Peržiūrėti visi privalomų dalykų pavasario semestre bakalauro studijų dalykų (modulių) aprašai ir pateiktos pastabos dėl kiekvieno netikslaus dalyko aprašymo.
2 uždavinys: atsisakyta
Dėstytojai atnaujina bent 45 % netikslių privalomų dalykų bakalauro programose dalykų aprašus ir studentų atstovai turi prieigą prie jų.
3 uždavinys: atsisakyta
VU IS ir evaf.vu.lt patalpinta 45 proc. atnaujintų pavasario semestro bakalauro studijų (modulių) dalykų aprašų.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Surasti bakalauro studentų atstovai (-ės), kurie (-ios) peržiūrėjo 2025 metų rudens semestro bakalauro („Apskaitos ir audito", „Vadybos", „Verslo ir teisės", „Globalios rinkodaros") programų studijų dalykų aprašus.
  • Studijų dalykų aprašai buvo įvertinti atitinkamų programų studentų atstovų pagal nustatytus kriterijus ir sužymėtos visos dalykų aprašų skiltys ar vietos, kurios turi būti atnaujintos ir papildytos.
  • Peržiūrint studijų dalykų aprašus, buvo konsultuotasi su VU SA Centriniu biuru ir gautas grįžtamasis ryšys.
  • Netinkami studijų dalykų aprašai bei pasiūlymai buvo pateikti atitinkamų VU EVAF Studijų programų komitetų (SPK) pirmininkams (-ėms).
  • Atitinkami dėstytojai (-os) pradėjo tvarkyti netvarkingi studijų dalykų aprašus.

6. VU Filologijos fakulteto I ir II pakopos Studijų programų komitetuose esantys studentų (-čių) atstovai (-ės) inicijuoja ir įgyvendina studentų (-čių) grįžtamuoju ryšiu grįstus pokyčius fakulteto studijų programose

1 uždavinys: įgyvendinama
Kiekvienas (-a) atstovas (-ė) yra parengęs ir pateikęs grįžtamojo ryšio apklausų analizę savo studijų programos komitete bei inicijuoja su jomis susijusių pokyčių įgyvendinimą.
2 uždavinys: įgyvendinama
Įvykdytos bent 2 iniciatyvos, skatinančios kokybišką grįžtamojo ryšio teikimą.
3 uždavinys: įgyvendinama
Kiekvienas (-a) atstovas (-ė) yra parengęs savo metų veiklos ataskaitą ir ją pristatęs studentams (-ėms).

☑️ Kas įgyvendinta?

  • VU SA FlF suorganizavo vietinius mokymus apie grįžtamąjį ryšį VU Filologijos fakulteto studijų programų komitetų atstovams (-ėms).
  • Sukurtas grįžtamojo ryšio analizės šablonas, kuris vėliau pristatytas studijų programų komitetų atstovams (-ėms).
  • Kiekvienas VU Filologijos fakulteto Studijų programų komitetų (SPK) studentų (-čių) atstovas (-ė) išnagrinėjęs semestrines studijų apklausas išgrynino mažiausiai po 2 studijų programose esančias problemas, kurios buvo dažniausiai minimos studentų (-čių) ir buvo aktualios didžiajai studentų (-čių) daliai.
  • Kiekvienai išgrynintai probleminei sričiai buvo paruošti argumentai, kodėl problema yra aktuali bei sudarytas pasiūlymų sąrašas, kaip kylantys iššūkiai gali būti sprendžiami ir tvarkomi ateityje.
  • Problemų sąrašai ir pasiūlymai buvo perduoti Studijų programų komitetams.
  • Per metus įvyko du VU SA FilF atstovų koordinatorės ir VU Filologijos fakulteto studijų programų komitetų studentų (-čių) atstovų (-ių) susitikimai.
  • Integracijos savaitės metu pirmo kurso studentai (-ės) buvo supažindinti su grįžtamojo ryšio svarba bei nauda, o vėliau buvo paruošta grįžtamojo ryšio atmintinė visiems (-oms) VU FlF studentams (-ėms), su kuria galite susipažinti čia.

7. VU FsF dėstantys (-čios) dėstytojai (-os) turi vieningas GR teikimo gaires studentams (-ėms) ir jomis vadovaujasi

1 uždavinys: įgyvendinta
Gairės pristatytos SPK, priimtos bent kaip rekomendacinio pobūdžio dokumentas bei pristatytos dėstytojams (-oms).
2 uždavinys: įgyvendinta
Studentai (-ės) turi galimybę susipažinti su GR gairėmis bent trijuose komunikacijos kanaluose.
3 uždavinys: įgyvendinama
Apklausose dalyvauja bent 400 studentų (-čių), 70 proc. iš jų, gautą GR vertina kaip išsamų.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Įgyvendinant konsultacijas su akademiniu personalu bei analizuojant gerąsias patirtis grįžtamojo ryšio teikimo metodikos srityje buvo paruoštos VU FsF dėstantiems (-čioms) dėstytojams (-oms) grįžtamojo ryšio teikimo studentams (-ėms) gairės.
  • Grįžtamojo ryšio teikimo studentams (-ėms) gairės buvo pristatytos studentų (-čių) atstovams (-ėms) bei studijų programų komitetų nariams (-ėms).
  • VU SA FsF studentams (-ėms) įvairiais kanalais buvo viešinama informacija, supažindinanti su grįžtamuoju ryšiu ir jo teikiamomis naudomis. Taip pat studentams (-ės) buvo viešinamos grįžtamojo ryšio teikimo studentams (-ėms) gairės.
  • Buvo paruošta ir studentams (-ėms) išsiųsta apklausa, kuri padės įvertinti, kaip studentai (-ės) vertina grįžtamąjį ryšį ir jo kokybę, kurį gauną iš dėstytojų. Gegužės 12 d. apklausoje jau sudalyvavo virš 200 studentų (-čių).

8. VU FF I pakopos studentai (-ės) įsisavina pateikiamą informaciją apie akademinius ir socialinius procesus

1 uždavinys: įgyvendinta
Išrinkti kontaktiniai asmenys yra apmokyti ir dalinasi studentams (-ėms) aktualia akademine ir socialine informacija.
2 uždavinys: įgyvendinta
2024/25 metų eigoje pateikiama akademinė ir socialinė yra suprantama ir savalaikė, studentai (-ės) metų pabaigos grįžtamojo ryšio anketoje pateikia savo įžvalgas, į kurias yra atsižvelgiama ir yra pateikiami pasiūlymai ateinančių metų VU SA FF komandai ir VU FF administracijai.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Prasidėjus naujiems akademiniams metams buvo išrinkti (-os) nauji (-os) kontaktiniai asmenys VU FF I ir II pakopos studijų programų kursų grupėms.
  • Kontaktiniai asmenys per ataskaitinį laikotarpį nuolatos perdavinėjo svarbiausią akademinę bei socialinę informaciją kurso studentams (-ėms) bei dalyvavo mokymuose, kuriuose buvo supažinti su jų funkcijomis ir ateinančių metų veiklomis.
  • Artėjant rudens pavasario egzaminų sesijai kiekvieno kurso kontaktiniai asmenys sutarus su studentais (-ės) iš anksto nusistatė egzaminų datas ir jas pranešė administracijai.
  • Sukurtas VU SA FF komunikacijos planas, kuris buvo parengtas atliepiant studentų (-čių) poreikį bei susitariant, kokia informacija bus viešinama per VU FF socialinius tinklus.
  • Kartu su VU FF administracija buvo susitarta, kokia informacija studentams (-ėms) bus pateikiama ir skleidžiama per visus akademinius metus.
  • Pirmosios pakopos studentai (-ės) pildė apklausą, kurioje galėjo nurodyti, kaip vertina VU FF ir VU SA FF komunikaciją per ataskaitinį laikotarpį.

9. VU GMC I Pakopos stud. dalykų (modulių) aprašai yra atnaujinti atsižvelgiant į studentų(-čių) atstovų/-ių pasiūlymus

1 uždavinys: įgyvendinama
Visų BA programų studentų (-čių) atstovai(-ės) bent kartą inicijuoja visų kursų studentų (-čių) nuomonės rinkimą.
2 uždavinys: įgyvendinta
Yra suformuoti pasiūlymai bent 5 dalyko (modulio) studijų aprašų atnaujinimui kiekvienoje programoje.
3 uždavinys: įgyvendinama
Iš visų pateiktų pasiūlymų studijų dalykų (modulių) aprašų atnaujinimui yra atsižvelgta į 50 proc.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • VU GMC I pakopos studentai (-ės) įgyvendinant integracijos metu vykstančius renginius buvo supažindinti (-os) su grįžtamojo ryšio teikimo naudomis ir priemonėmis.
  • VU SA GMC semiantis gerosiomis patirtimis išgrynino efektyviausius ir kokybiškiausius metodus, kurie gali padėti renkant ar teikiant grįžtamąjį ryšį iš studentų (-čių). Su šiomis metodikomis ir jų panaudojimo planu buvo supažindinti VU GMC studijų programų komitetų studentų (-čių) atstovai (-ės).
  • Remiantis sukurta grįžtamojo ryšio rinkimo metodika buvo įgyvendinta virš 20 focus grupių, kurių metu studentai (-ės) teikė grįžtamąįį ryšį apie praėjusi semestrą, studijų dalykų (modulių) kokybę ir krūvi bei aprašų atitikimą realybei. Focus grupių rezultatai buvo perduoti VU SA GMC koordinatorių komandai tolimesnei analizei.
  • Remiantis surinktu grįžtamuoju ryšiu VU SA GMC koordinatorių komanda suformulavo mažiausiai po 6 pasiūlymus vienai studijų programai, kurie buvo orientuoti į tokius probleminius laukus kaip: literatūros sąrašas, užduotys, vertinimo sistema, išankstiniai reikalavimai.
  • Buvo peržiūrėti ir pagal tam tikrus kriterijus įvertinti studijų programose vykdomų studijų dalykų (modulių) aprašai. Bendrai peržiūrėta ir įvertinta virš 130 aprašų.
  • Peržiūrėjus ir įvertinus neatitikimus studijų dalykų aprašuose buvo suformuluoti pasiūlymai VU GMC studijų programų komitetams dėl įvairių studijų programų komitetų tobulinimo.

10. Vilniaus universiteto Istorijos fakulteto administracijos komunikacija su studentais (-ėmis) yra efektyvi ir savalaikė

1 uždavinys: įgyvendinta
Yra pasiektas susitarimas su VU IF administracija dėl VU SA IF pateikto komunikacijos plano vykdymo.
2 uždavinys: įgyvendinta
Yra pasiektas susitarimas su VU IF administracija dėl komunikacijos kokybės gerinimo.
3 uždavinys: įgyvendinta
VU IF administracija informaciją pateikia remdamasi VU SA IF pasiūlytu komunikacijos planu.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • VU IF studentai (-ės) turėjo galimybė atlikti apklausą, kurios metu galėjo įvertinti komunikacijos su administracija kokybę.
  • Buvo atlikta administracijos su studentais (-ėmis) komunikacijos analizė nagrinėjant semestrines 2023--2024 m. m apklausas.
  • Buvo parengtas komunikacijos planas, kuriame buvo pateikta informacija, kokią informaciją VU IF studentai (-ės) turėtų gauti per visus akademinius metus. Šiame plane didelis dėmesys buvo skirtas tai informacijai, kuri yra aktuali specifiškai VU IF studentams (-ėms) įskaitant baigiamųjų darbų pateikimą, vardinių stipendijų skyrimą studentam(-ėms) ir kitai su studijų procesu susijusiai informacijai. Pastarasis komunikacijos planas buvo pateiktas VU IF administracijai siekiant, kad komunikacija 2025--2026 m. būtų efektyvesnė ir savalaikė.
  • Galutinai paruoštas komunikacijos planas pristatytas Akademinių reikalų ir tarptautinių ryšių prodekanui bei VU IF administracijos darbuotojams (-oms), kuriems (-oms) šis planas yra aktualus.
  • Pirmo kurso studentai (-ės) integracijos veiklų metu buvo supažindinti (-os) su jiems svarbiausiais VU IF administracijos darbuotojais (-omis) ir jų funkcijomis.
  • VU IF Studijų skyriui pateiktas pasiūlymas Studijų skyriui ir Akademinių reikalų ir tarptautinių ryšių prodekanui susikurti jungtinį studijų skyriaus elektroninį paštą.
  • VU IF administracijai pateikti pasiūlymai dėl VU IF internetinės svetainės atnaujinimo.
  • Sukurta speciali apklausa VU IF studentams (-ėms), kurioje studentai galėjo įvertinti, ar per tam tikrą laikotarpį komunikacija padalinyje pagerėjo ir studentai (-ės) jaučiasi geriau informuoti apie jiems (joms) aktualius studijų procesus.

11. VU KnF studentai (-ės) yra tinkamai informuoti apie profesines praktikos atlikimo procesą ir teikia grįžtamąjį ryši jų tobulinimui

1 uždavinys: neįgyvendinta
Iki 2025 m. vasario 3 d. sukurta grįžtamojo ryšio sistema pasinaudojo 60 proc. privalomąją praktiką atlikusių I pakopos VU KnF studentų (-čių).
2 uždavinys: įgyvendinama
Iki 2025 m. balandžio 15 d. VU KnF tinklapio praktikos polapyje. (https://www.knf.vu.lt/praktika) yra patalpinta informacija reikalinga privalomosios praktikos procesui.
3 uždavinys: atsisakyta
Bent 3 privalomosios praktikos vadovai savo darbe pritaiko bei remiasi VU SA KnF parengtomis privalomosios praktikos tobulinimo gairėmis.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Sukurta apklausa apie VU KnF studentų (-čių) privalomosios praktikos patirtį, kuria buvo pasidalinta su I pakopos studentais (-ėmis).
  • Gauto grįžtamojo ryšio anketos duomenys buvo susisteminti ir pagal tai paruoštos praktikos proceso tobulinimo gairės, kurios vėliau buvo pateiktos VU KnF Prodekanai bei numatytas susitikimas su Studijų skyriumi.
  • VU SA KnF koordinatorių komanda surinko informaciją, kur VU KnF I pakopos studentai (-ės) gali ieškotis ir atlikinėti praktiką.
  • Paruoštas ir sukurtas atskiras VU SA KnF polapis apie privalomąją praktikas ir galimas vietas jas atlikti. Su praktiku puslapiu galima susipažinti čia.

12. VU KF pirmakursiai aktyviai prisideda prie pokyčių VU KF įgyvendinimo proceso

1 uždavinys: įgyvendinta
VU KF pirmakursiams bent 2 kartus per mėnesį perduodama aktuali informacija apie fakultete vykstančius procesus ir veiklas.
2 uždavinys: įgyvendinta
Bent 20 proc. VU KF pirmakursių užpildė integracijos proceso anketas.
3 uždavinys: įgyvendinama
Studijų programų komitetams pristatoma VU IS pirmakursių grįžtamojo ryšio analizė ir numatomi tolimesni SPK veiksmai.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Įgyvendinti 6 visuotiniai VU SA KF susirinkimai, kurių metų buvo pristatomos studentams (-ėms) aktualios naujienos apie studijų procesą ir su tuo susijusius pokyčius.
  • Įvairiomis priemonėmis VU KF I kurso studentai (-ės) buvo supažindinti su I ir II pakopos studentų (-čių) atstovais (-ėmis) skirtinguose studijų programų komitetuose (SPK) bei pateikta su studijų procesu bei jo pokyčiais susijusi informacija.
  • VU SA KF viešino savo tarpines veiklos ataskaitas, kurios padėjo VU KF studentams (-ėms) susipažinti su VU SA KF vykdoma veikla ir jos rezultatais. Su ataskaitomis galima susipažinti čia ir čia.
  • I pakopos pirmo kurso studentai (-ės) buvo skatinami teikti grįžtamąjį ryšį po įvykusios pirmakursio stovyklos bei integracijos veiklų. Pirmakursių stovyklos grįžtamojo ryšio anketą užpildė virš 50 studentų (-ių).
  • VU SA KF įvairiomis priemonėmis skatino pirmo kurso studentus (-es) pildyti pirmakursių integracijos tyrimo pirmąją dalį, o tai galutinai padarė 151 pirmo kurso studentas (-ė).
  • Įvyko susitarimas su VU KF Dekane bei Studijų skyriumi, kad naujai prie VU KF prisijungusiems studentams būtų pristatoma grįžtamojo ryšio svarba ir kaip jo teikimas ar gavimas prisidėjo prie jau įgyvendintų pokyčių.

13. VU MF I pakopos ir vientisųjų studentai (-ės) žino jiems / joms reikiamą informaciją apie savanoriškų ir/ar privalomųjų praktikų atlikimą

1 uždavinys: įgyvendinama
VU SA tinklapyje sukurta sistema, kurioje įvestos atnaujintos privalomosios ir savanoriškos profesinės praktikos vietų pasirinkimo galimybės.
2 uždavinys: įgyvendinta
Išlaikomas tęstinumas privalomosios profesinės ir savanoriškos praktikos grįžtamojo ryšio sistemos VU SA tinklapyje ir kituose soc. tinkluose.
3 uždavinys: įgyvendinta
Kontaktiniai asmenys yra pasidalinę informacinėmis priemonėmis apie privalomąją profesinę ir savanorišką praktiką su savo kurso grupe.
4 uždavinys: įgyvendinta
Sukurta nauja VU SA MF praktikų koordinatoriaus (-ės) pareigybė su pilnu srities pareigybiniu aprašu.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Buvo sudarytas vietų sąrašas, kuriose VU MF studentai (-ės) gali atlikinėti privalomąją ar savanorišką praktiką. Susisiekus su VU MF administracija buvo gautas atnaujintas VU MF praktikos vietų atlikimo ir kontaktinių asmenų sąrašas bei papildomai kreiptasi į praktikos vietų atlikimo kontaktinius asmenis, kurie suteikė daugiau informacijos apie galimas praktikų vietas.
  • Buvo sudaryta focus darbo grupė gerosioms praktikos gairėms apie privalomąją profesinę ir savanorišką praktiką kurti. Pastaroji darbo grupė parengė galutines gaires, kurios numato, pagal kokius kriterijus galima vertinti praktiką ir iš ko susideda geroji praktikos patirtis.
  • Gerosios profesinės praktikos gairės (atmintinė) buvo nusiųstos VU MF studentams (-ėms) elektroninių paštu ir įkeltos į VU SA MF praktikų polapį.
  • Įvyko praktikų vietų ir galimybių pristatymo renginys „VU MF Kontaktų mugė", kurioje susirinkusios įmonės iš sveikatos mokslų srities dalinosi darbo bei praktikų vietų galimybėmis ir supažindino studentus (-es) su savo teikiamomis paslaugomis. Mugėje sudalyvavo daugiau nei 1000 studentų (-čių) ir 34 įmonių ir įstaigų. Plačiau apie mugę galima skaityti čia.
  • Atnaujintas VU SA MF praktikų polapis, kuriame nuo šiol yra talpinami savanoriškų ir privalomųjų praktikų skelbimai, su kuriais gali susipažinti I pakopos ir vientisųjų studijų studentai (-ės). Su polapiu galima susipažinti čia.
  • Paruoštas VU SA MF praktikos koordinatoriaus (-ės) pareigybės aprašas.
  • VU SA MF pradėjo veikti už praktikas atsakingas koordinatorius (-ė).

14. VU ŠA studentai (-ės) rekomenduotų studijas VU ŠA.

1 uždavinys: įgyvendinama
Pagal poreikį VU ŠA akademiniam personalui išsiųstos rekomendacijos, kaip atnaujinti jų dėstomą VMA kursą.
2 uždavinys: įgyvendinama
Pagal poreikį studijų programų komitetuose atnaujinti studijų dalykų (modulių) aprašai įtraukiant bent 1 studentų (-čių) atstovo (-ės) siūlymą.
3 uždavinys: atsisakyta
Pagal parengtas VU SA ŠA apklausas (I sem. ir II sem) pasitenkinimas studijų tvarkaraščiais atitinkamose (pagal poreikį) studijų programose yra didesnis bent 10 proc.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Peržiūrėtos VU semestrinės 2024--2025 m. m. apklausos siekiant išsiaiškinti, kuriuose studijų dalykuose studentų (-čių) patiriamas krūvis neatitinka realaus kreditų skaičiaus bei studijų dalykų aprašai nėra paruošti teisingai.
  • Vyko susitikimai su administracija siekiant aptarti VU ŠA esančią problemą dėl studijų tvarkaraščių, kurie yra sunkiai suderinami su praktikomis, o jų bendras išdėliojimas neatitinka VU ŠA studentų (-čių) interesų.
  • Siekiant pagerinti studentų (-čių) praktikų patirtis buvo keliamas klausimas, kaip VU ŠA yra įgyvendinamas visas praktikų pristatymo ir įgyvendinimo procesas. Šiuo klausimu vyko konsultacijos su VU Studentų paslaugų ir karjeros skyriumi.

15. VU MIF veiklą pradeda studentų (-čių) mokslinė draugija

1 uždavinys: įgyvendinama
Analizės metu apklausta bent 20% kiekvienos VU MIF studijų krypties studentų (-čių) ir išgryninti lūkesčiai mokslinėms veikloms.
2 uždavinys: neįgyvendinta
Pagal išanalizuotą poreikį įvykdytos bent 3 skirtingos formos iniciatyvos.
3 uždavinys: neįgyvendinta
Paruoštas 2025-2026 m. SMD veiklos ir plėtros planas.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Siekiant įsivertinti, kaip kituose VU KAP veikia studentų mokslinės draugijos, buvo surinktos gerosios ir blogosios patirtys iš kitų fakultetų ir/ar universitetų bei sudarytas apibendrinamasis dokumentas.
  • Vyko konsultacijos su suinteresuotais dėstytojais (-omis) ir doktorantų grupe dėl studentų mokslinės draugijos įkūrimo ir galimų veiklų VU Matematikos ir informatikos fakultete.
  • VU MIF studentams (-ėms) parengta apklausa apie studentų (-čių) lūkesčius mokslinėms veikloms, kuri buvo paviešinta įvairiais kanalais ir joje sudalyvavo virš 100 studentų (-čių).
  • Iš surinktos apklausos buvo padarytos išvados apie studentų (-čių) keliamus lūkesčius mokslinėms veikloms ir kaip studentų (-čių) mokslinė draugija galėtų atrodyti VU Matematikos ir informatikos fakultete.

16. VU TSPMI I pakopos studijų dalykų (modulių) aprašai atitinka VU studijų programų rengimo, vykdymo ir tobulinimo tvarkos aprašą ir atliepia studentų (-čių) poreikį

1 uždavinys: įgyvendinta
Atlikta analizė, peržiūrėti studijų dalykų (modulių) aprašai, susirinktas studentų (-čių) poreikis.
2 uždavinys: įgyvendinta
Surinktos informacijos išvados pateiktos per SPK posėdžius ir SKVC vizitą, specialistai ir instituto atstovai supažindinami su problemos sprendimo siūlymais.
3 uždavinys: įgyvendinama
Atnaujinti dalykų aprašai įkelti į VU IS sistemą, rezultatai paviešinami studentams (-ėms).

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Siekiant įvertinti, ar VU TSPMI studijų programų „Politikos mokslai" ir „Globalių iššūkių politika" studijų dalykų (modulių) aprašai yra paruošti tinkamai, buvo suformuota darbo grupė, kuri buvo atsakinga už studijų dalykų aprašų peržiūrėjimą ir įvertinimą remiantis Vilniaus universiteto Studijų programų rengimo, vykdymo ir tobulinimo aprašu ir studentų (-čių) poreikių analize.
  • Suformuota darbo grupė atliko I pakopos visų studijų dalykų (modulių) vertinimą pagal tam tikrus kriterijus ir paruošė rekomendacijų sąrašą, pagal kurį turėtų būti atnaujinami studijų dalykų aprašai.
  • Vykdant susitikimus su VU TSPMI administracijos atstovais buvo pristatytas sudarytas pasiūlymų sąrašas ir aptari, kokie gali būti tolimesni veiksmai studijų kokybei pagerinti.
  • Įvykdžius studijų dalykų aprašų ir studentų (-čių) poreikių analizę, išvados buvo pristatytos per Studijų kokybės vertinimo centro (SKVC) vizitą bei studentų (-čių) atstovams (-ėms).
  • Kartu su VU TSPMI administracijos atstovais (-ėmis) buvo aiškintasi, kokie studijų dalykų aprašai nėra įkelti į eStudentas aplinką ir yra nepasiekiami studentams (-ėms).
  • Per ataskaitinį laikotarpį buvo atnaujinti 26 dalykų (modulių) aprašai ir įkelti į sistemą ateinančiam semestrui.

17. VU TF sukurta vieninga studijų dalyko (modulio) vertinimo metodų sistema

1 uždavinys: įgyvendinta
Dokumentas pristatytas Dekanatui ir Studijų skyriui.
2 uždavinys: įgyvendinama
Atnaujintas ir patvirtintas dokumentas.
3 uždavinys: įgyvendinama
Sukurtas ir patvirtintas dokumentas.
4 uždavinys: įgyvendinama
Dėstytojai (-os), seminarų vedėjai (-os) ir studentai (-ės) yra supažindinti su patvirtinta vieninga studijų dalyko (modulio) vertinimo metodų sistema.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Rugsėjo mėn. buvo peržiūrėtas ir atnaujintas seminarų vertinimo rekomendacinis dokumentas.
  • Pastarasis dokumentas buvo pristatytas VU TF Dekanatui ir Studijų skyriui. Susitikimo metu aptartos dokumento detalės, koreguotinos vietos, išklausytas administracijos grįžtamasis ryšys. Galiausiai, dokumentas abiejų šalių sutarimu buvo priimtas kaip siūlymas, kuris galėtų būti taikomas studijų praktikoje.
  • VU TF Žinių vertinimo kaupiamojo balo būdu tvarkos dokumentas buvo peržiūrėtas, identifikuoti netikslūs punktai, ir parengtas atnaujinimo projektas. Dokumentas buvo pristatytas VU TF prodekanei studijoms. Po korekcijų dokumentas buvo pateiktas VU TF Dekanato vertinimui.
  • Rekomendacinis dokumentas dėl vieningos studijų dalyko vertinimo metodų sistemos buvo pertvarkytas į privalomojo pobūdžio dokumentą.
  • Bendru sutarimu seminarų vertinimo rekomendacinis ir VU TF Žinių vertinimo kaupiamojo balo būdu tvarkos dokumentai buvo sujungti į vieną ir parengtas vientisas dokumentas, kuris bus tvirtinamas gegužės mėn. pabaigoje.

18. VU VM pagal vertinimo strategiją atnaujinami studijų dalykų (modulių) aprašai bei sudaromi pasiūlymai efektyvesniam naujų dėstytojų priėmimo procesui ir jų edukacinių kompetencijų tobulinimui

1 uždavinys: įgyvendinama
Sąrašas atnaujinamas atsižvelgiant į naujai surinktus duomenis, taip pat susisiekta su dėstytojais (-omis), kurie / kurios nesivadovauja studijų modulio apraše nurodytais vertinimo kriterijais, prašant juos atnaujinti.
2 uždavinys: įgyvendinama
SPK patvirtina bent 10 studijų dalykų (modulių) aprašų pakeitimų.
3 uždavinys: įgyvendinta
Pasiūlymai pristatyti VU VM administracijai.

☑️ Kas įgyvendinta?

  • Siekiant užtikrinti, kad naujai įvedamų dėstytojų VU Verslo mokykloje procesas būtų sklandus ir kokybiškas VU SA VM komanda sudarė rekomendacijų sąrašą, kuriame buvo nurodoma, kokiomis priemonėmis remiantis reikia užtikrinti sklandžią dėstytojų dėstymo pradžią. Pagrindinė informacija buvo ruošiama remiantis VU svetainės Edukacinių kompetencijų centro polapyje pateikta informacija.
  • VU SA VM bendradarbiaujant su VU VM administracija aiškinosi, kaip tiksliai vyksta dėstytojų priėmimo ir įvedimo į dėstymą procesas.
  • Nagrinėtos VU VM semestrinės apklausos, siekiant išsiaiškinti, kuriuose studijų dalykuose vertinimo procesas yra vertinamas labiau neigiamai ir reikalauja atkreipti dėmesį.